پودمان آشنایی با حقوق مردم و ارباب رجوع در نظام اداری برگزار شد.
دوره آموزشی " آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری " پودمان آشنایی با حقوق مردم و ارباب رجوع در نظام اداری (فصل سوم) از مجموعه دوره های آموزشی مشترک شغلی به مدت 4 ساعت می باشد که طی روز دوشنبه مورخ هفدهم خرداد ماه سال جاری بنا به تقاضای اداره کل شیلات استان در محل سالن اجتماعات آن دستگاه برگزار گردید.
هدف دوره:آشنا ساختن کارشناسان با جایگاه حقوق مردم در نظام اداری و وظایف مدیران ، کارکنان دستگاههای اجرایی براساس قانون مدیریت استخدام کشوری.
محتوی دوره :
- مقدمه
- جایگاه حقوق مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
- وظایف مدیران وکارکنان دستگاه های اجرایی نسبت به ارباب رجوع.
- وظایف دستگاه های اجرایی نسبت به حقوق مردم و ارباب رجوع.
- مدیریت اخلاق در خدمات دولتی.
- جایگاه حقوق ارباب رجوع و نظام پاسخگویی.
- دیگر قوانین مرتبط.
- وجه افتراق با قوانین قبلی.
مطالب مشابه
فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید
اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
نظر دهید