» » پودمان آشنایی با حقوق مردم و ارباب رجوع در نظام اداری برگزار شد.

پودمان آشنایی با حقوق مردم و ارباب رجوع در نظام اداری برگزار شد.

توسط : حسینی | بازدیدها : 1337 | 
19 خرداد 1395
|
|
نظرات : 0

 دوره آموزشی  " آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری " پودمان آشنایی با حقوق مردم و ارباب رجوع در نظام اداری (فصل سوم) از مجموعه دوره های آموزشی مشترک شغلی به مدت 4 ساعت می باشد که طی روز دوشنبه مورخ هفدهم خرداد ماه سال جاری بنا به تقاضای اداره کل شیلات استان در محل سالن اجتماعات آن دستگاه برگزار گردید.

 

هدف دوره:آشنا ساختن کارشناسان با جایگاه حقوق مردم در نظام اداری و وظایف مدیران ، کارکنان دستگاههای اجرایی براساس قانون مدیریت استخدام کشوری.

 

محتوی دوره :

  • مقدمه
  • جایگاه حقوق مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری
  • وظایف مدیران وکارکنان دستگاه های اجرایی نسبت به ارباب رجوع.
  • وظایف دستگاه های اجرایی نسبت به حقوق مردم و ارباب رجوع.
  • مدیریت اخلاق در خدمات دولتی.
  • جایگاه حقوق ارباب رجوع و نظام پاسخگویی.
  • دیگر قوانین مرتبط.
  • وجه افتراق با قوانین قبلی.
فعلا نظری ثبت نشده است.ما را با ثبت نظرات ارزشمند خود همراهی کنید

نظر دهید

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.